Fitness

średnia: 5.90 z 72

Jak ćwiczyć, by osiągnąć wymarzoną sylwetkę, oraz być zdrową i pełną energii kobietą? Poznaj sprawdzone rady od doświadczonej instruktorki fitness I i II stopnia!

cena: 21,70 zł 9,00 zł

ebook w PDF (82 stron)

Dodaj do koszyka natychmiastowy dostęp
  • „Jak ćwiczyć, aby osiągnąć
    odpowiedni efekt?”

    Takie pytanie zadaje sobie większość kobiet, które przychodzą ćwiczyć do fitness clubu. Zawsze istnieje jakiś konkretny, mierzalny cel. Problem jednak polega na tym, że pomimo iż ćwiczy wiele kobiet, niewielki ich procent osiąga zaplanowany efekt. A przecież, najprawdopodobniej, przykładają się do tego w takim samym stopniu.

    Dlaczego tak się dzieje?

    Okazuje się, że w każdej dziedzinie, aby osiągnąć sukces, należy zaznajomić się z tematem. Podobnie jest w ćwiczeniach ruchowych. Większość kobiet traktuje temat po macoszemu i tylko dlatego nie osiągają tego, co sobie założyły.

    BONUS: Uwaga! Tego jeszcze nie było!+

    Zobaczysz na własne oczy, jak wykonywać prawidłowo dane ćwiczenie. Dość trudno, nieciekawie i nudno byłoby uczyć się prawidłowego wykonywania ćwiczeń tylko z opisu, więc Ewelina Jakubiak, autorka ebooka, opracowała własny system, dzięki któremu nawet nie zauważysz, kiedy się nauczysz wszystkiego, co jest Ci potrzebne.

    Zupełnie za darmo otrzymasz wraz z zakupem ebooka odnośniki do 3 filmów:

    1. Prawidłowa postawa
    2. Typowe błędy ćwiczących
    3. Prawidłowa praca mięśni

    Jeśli marzy Ci się określony efekt, to musisz wiedzieć, JAK TO ROBIĆ. Samo przychodzenie do fitness clubu i „jakiś” trening bez odpowiedniej wiedzy na ten temat nic nie zmieni. W mediach informacji na temat ćwiczeń czy diet jest mnóstwo – najróżniejszych, lepszych i gorszych – ale zwróć uwagę na to, że wszystko jest jakby wyrwane z kontekstu.

    Z każdej strony coś innego. Dla osoby niezajmującej się tym fachowo wybranie czegoś albo nawet poukładanie w jedną, logiczną całość jest nierealne. Poza tym – kto miałby na to czas i ochotę? Kupować setki gazet, wszystko czytać, jeszcze w dodatku nie wiedząc, co jest odpowiednie akurat dla nas...

    Od autorki:

    „Na bazie mojej wiedzy i wieloletnich doświadczeń (jako trenera personalnego i zawodniczki mistrzostw Polski w fitness) przeprowadzę Cię w łatwy sposób przez podstawy anatomii, które są niezbędne do zrozumienia pracy mięśni, a w efekcie – do prawidłowego wykonywania ćwiczeń. Przedstawię kilka sekretów oraz kilka kluczowych zasad, dzięki którym osiągniesz swój cel (bo zakładam, że go posiadasz)! Poradnik napisałam pod kątem kobiet, ponieważ to właśnie odnośnie treningu kobiet posiadam odpowiednią wiedzę i doświadczenie.”

    Czego konkretnie dowiesz się z ebooka?

    • Jak zmotywować się do ćwiczeń?
    • Jak ciężki trening zamienić w pełną pasji nową formę aktywnego spędzania wolnego czasu?
    • Treningi a zdrowie – jak ma się jedno do drugiego?
    • Podstawowe definicje – co znaczą różne fachowe terminy?
    • Spalanie tkanki tłuszczowej – jak robić to skutecznie?
    • Czym się różni trening siłowy od aerobowego i jaka jest zależność między nimi?
    • Jak ułożyć odpowiedni trening dla siebie?
    • Jak ćwiczyć, żeby schudnąć?
    • Jak ćwiczyć, żeby zapobiegać urazom?
    • Jak ćwiczyć, żeby wyrzeźbić ciało?

    Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+
    Kliknij, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.

    Jesteśmy pewni jakości wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. Jeśli zakupiony ebook nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskując 100% zainwestowanych w niego pieniędzy

    • Czy ćwicząc na siłowni, można schudnąć?
    • Jakie są rodzaje sylwetek?
    • Jak wyćwiczyć prawidłową postawę?
    • Jak ćwiczyć w ciąży?
    • Co niosą ze sobą ćwiczenia w ciąży? (UWAGA! Żaden lekarz Ci tego nie powie)
    • Jak zmienić nawyki żywieniowe? (od tej pory dieta nie istnieje, po prostu zmieniamy nawyki żywieniowe)
    • Czym jest prawidłowe odżywianie?

    Po przeczytaniu tego poradnika idąc do klubu fitness, żeby kupić karnet, będziesz doskonale z góry wiedziała, na jakie zajęcia się zapisać, jak ćwiczyć, jaki sprzęt powinien być w wybranym przez Ciebie klubie. Świetnie poradzisz sobie na siłowni bez instruktora i – co najważniejsze – od pierwszego dnia ćwiczeń będziesz pracować na swoje efekty, ponieważ nauczysz się poprawnego trenowania, zanim pójdziesz na siłownię.

    Dlatego też warto już teraz „włożyć ebooka do koszyka” i zainwestować tę symboliczną kwotę. W zamian dostaniesz sprawdzoną w praktyce wiedzę, która będzie procentować przez całe życie. Pamiętaj również o tym, że na zdrowiu nie warto oszczędzać – efekty na ogół są zupełnie przeciwne do zamierzonych... Wypełnij więc poniższy formularz, a następnie przestudiuj uważnie ebooka. Wszystko jest naprawdę proste, ale musisz być odpowiednio zmotywowana.

    Do dzieła!

    Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA

    Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne

    Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »

  • Opinie o "Fitness"

    1. Dobra publikacja, warto ją przeczytać.

      Magdalena Cielecka mama

    2. Jestem zadowolona z zakupu. Książka zawiera podstawowe informacje na temat ćwiczenia na siłowni. Idealne dla początkujących kobiet. Pomaga wybrać odpowiednie ćwiczenia,obala mity, przyczynia się do efektywniejszego sposobu ćwiczenia na siłowni już od 1 zajęć.

    3. Ebook zawiera wiele przydatnych informacji dla osób zaczynających ćwiczyć :))

      Beata Uczennica

    4. Super poradnik, naprawdę POLECAM

      Paweł Hawro

    5. Książka ta pozwoliła mi w całkiem odmienny sposób spojrześ na fitness,są tu zarówno treści dotyczace fitnessu jak również treści dotyczace motywacji do działnia do ćwiczenia , do tego aby osiągnąć przez nas pożądany efekt tj schudnać,książkę polecam, szczególnie dla osób które dopiero co zetknęły sie z tym zjawiskiem i są tzw amatorami w tej dziedzinie, jest to tzw vademecum,są również też tutaj zawarte podstawy anatomii, polecam wszystkim pasjonatom aerobiku tą publikacje

      Marta Prawdzin Studentka zdrowia publicznego, teraz piszę pracę na temat stylu życia kobiet uczęszczających na aerobik

    6. Ksiazka do polecenia duzo przydatnych informacji i wkoncu cos dla kobiet polecam !!(brak opisow diet ale jest opis zdrowego odzywiania:)

      ewa gros syudentka

    7. Nawet fajna publikacja. Polecam!

      Karol Banach www.extrasklep.com.pl

  • WSTĘP
    Uwaga! Tego jeszcze nie było!!!
    ROZDZIAŁ I
    Odpowiednie podejście
    Wpływ aktywności fizycznej na zdrowie
    Wpływ treningów na układ mięśniowy
    Wpływ treningów na układ kostny
    Wpływ na aparat kostno-stawowy
    Wpływ na układ oddechowy
    Wpływ na układ krążenia
    Wpływ na układ nerwowy
    Zmiany w narządach wewnętrznych
    Wpływ na psychikę
    Czy wiesz, co oznacza fitness?
    Bądź fit — to nie jest tylko moda!
    Recepta na bycie fit
    Uważaj na otaczających Cię ludzi!
    ROZDZIAŁ II
    Na czym polega trening?
    Uprawiam różne sporty i nie ma efektów!Czyli: jak wybrać odpowiedni trening?
    W jaki sposób tracimy kalorie?
    Trening tlenowy, tzw. aerobowy
    Formy ćwiczeń aerobowych
    Bieganie
    Skakanie na skakance
    Jazda na rowerze
    Pływanie
    Spacer
    Nordic walking
    Narciarstwo biegowe, jazda na rolkach lub łyżwach
    Aerobik
    Uczęszczasz regularnie na zajęcia aerobiku i nie chudniesz?
    Trening anaerobowy, tzw. beztlenowy
    Rodzaje treningów anaerobowych
    Jeżeli chudnie się podczas treningu aerobowego, to po co siłowy?
    Jak obliczyć swoje tętno?
    Obliczanie maksymalnego tętna
    Jak obliczyć procent tętna maksymalnego?
    Zakwas mięśni — co robić?
    Rozgrzewka jest niezbędna!
    Co nam daje rozciąganie (tzw. stretching)?
    ROZDZIAŁ III
    Przygotowanie
    Kiedy zacząć?
    Zasady na siłowni
    Sprzęt siłowy
    ROZDZIAŁ IV
    Niezbędne podstawy anatomii
    Płaszczyzny niezbędne do prawidłowego wykonania ruchu
    Przykładowe ćwiczenia w płaszczyźnie czołowej
    Przykładowe ćwiczenia w płaszczyźnie strzałkowej
    Przykładowe ćwiczenia w płaszczyźnie poprzecznej
    Partie mięśniowe, które będziesz ćwiczyć
    Ruchy wpływające na pracę mięśni
    Jak pracuje mięsień?
    Od czego zależy przyrost masy mięśniowej?
    ROZDZIAŁ V
    Treningi
    Trening na masę mięśniową
    Przykładowe ćwiczenia na klatkę piersiową
    Przykładowe ćwiczenia na grzbiet
    Przykładowe ćwiczenia na biceps
    Przykładowe ćwiczenia na mięśnie brzucha
    Przykładowe ćwiczenia na barki
    Przykładowe ćwiczenia na triceps
    Przykładowe ćwiczenia na nogi
    Trening na rzeźbę
    Rodzaje sylwetek
    Czy kobietom ciężarnym wolno ćwiczyć?
    ROZDZIAŁ VI
    Odżywianie
    Organizm się nawadnia
    Zasady prawidłowego odżywiania się
    Jakie proporcje?
    Przykładowe zawartości białka i węglowodanów w pożywieniu
    Przykładowy jadłospis dla wagi 60 kg
  • Pobierz darmowy fragment publikacji

    Zobacz jaką wiedzę możesz zdobyć i czy odpowiada Ci styl autora, bez ponoszenia żadnych kosztów

Wybierz wersję:

Pomoc
W celu poprawnego działania naszego serwisu i wygody jego użytkowników używamy plików cookie (tzw. "ciasteczek"). Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.